Opis |
( Księgi Handlowe lub Książka Przychodów i Rozchodów)
Do zadań pracownika będzie należało m.in:
Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
Rozliczanie podatku VAT , CIT,/ PIT
Sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp. Przygotowywanie bilansów, rachunków zysków i strat.
Wymagane kwalifikacje:
doświadczenie w księgowości min. 5 lat - w Księgach Handlowych/ Książce przychodów i rozchodów,
wykształcenie wyższe,
praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień finansowo - księgowych, potwierdzona doświadczeniem oraz certyfikatami ze szkoleń,
dobra znajomość obsługi MS O ce,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
skrupulatność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, mile widziana znajomość obsługi programów pakietu Insert. |