Szczegóły oferty Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta Skawina (1401312138)

Data dodania 28-05-2014
Stanowisko Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Opis Miejsce pracy: SKAWINA


Firma działająca w branży finansowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

• Telefoniczne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami.
• Analiza potrzeb i oczekiwań klienta
• Realizację celów sprzedażowych zgodnie z określonymi standardami Firmy.


Wymagania:

• Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klientów - mile widziane
• Umiejętność aktywnego poszukiwania klientów
• Wysoka motywacja w realizacji celów sprzedażowych
• Chęć rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
• Wykształcenie minimum średnie
• Umiejętność posługiwania się komputerem i aplikacjami MS Office


Oferujemy:

• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Wynagrodzenie podstawowe + prowizję
• Stałą pracę (od poniedziałku do piątku)
• Szkolenia wprowadzające i przygotowujące do pracy w sektorze finansowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i prowizyjna)
• Niezbędne narzędzia do pracy, m.in.: telefon, komputer, baza klientów, samochód
• Wsparcie doświadczonych menadżerów
• Przyjazną i partnerską atmosferę pracy w młodym zespole


Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

REKRUTACJA@MFC24.PL

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Nazwa firmy

MFC OUTSOURCING

Adres miejsca pracy Słoneczna 3A
Miejscowość Skawina
Kod pocztowy 32-050
Numer telefonu b.d.
Wynagrodzenie b.d.
Praca stała
Etat cały etat
Wygasa za  oferta nieaktualna
« wróć do strony głównej